Esinserkan 37 haftalığım bi kaç gündür durmadan geldiğini çıkartıyorum midem bulanıyor. Benim gibi olan varmı. Niye oluyor bilmek istiyorum. Mide bulantılarım geçeli aylar oldu çok sürmemişti de
yetimkelebek_23 Esinserkan bende 37+3 deyim bende geçen hafta çok oldu sürekli yanma ve kusma bebek mideye baskı uyguluyor yer kalmadı artık içerde bebek aşağı inince rahatladım 😌
rabiaclkmst Esinserkan canım bende 36+4 üm bir kaç gündür mide bulantım var kusma ve ishal yaklaşan doğumun habercisiymiş
Esinserkan yetimkelebek_23 bende yanma olmuyor çok fazla baharatlı birşey yemediğim sürece. Ama dur duraksız kusuyorum.
Mercankon Mide bulantısı doğumun habercisi derler doğum yakın olabilir, bende de mide agrıları cok fazla oluyor doktor bebek büyüdükçe baskı yapar o yüzden dedi , 37+1 benimde
Esinserkan bezelyecik 36. Haftamda şiddetli sancım çıktı nst de. Çarşamba günü gene sancım vardı gittim nst de çıkmadı. Ara ara oluyor
Nerminnn Esinserkan mide bulantısı bende de var ama kusmamaya çalışıyorum 😒 kustugum zaman çok güçsüz düşüyorum
Esinserkan Nerminnn bende elimden geldiğince kusmaya çalışıyorum çünkü kusmadığımda akşama kadar kusamıyorum
Esinserkan bezelyecik orasını bende anlamadım. yanımda yatan bi bayan vardı nst ye bağlı. Kız şekilden şekilde girdi sancıdan kıvranıyor bi yandan ağlayıp bi yandan dua ediyor. Hemşire geldi sancın gözükmüyor dedi valla ben o kıza doğuracak zannetmiştim 😂