Havvanurerolll Hbbmmmr mide bulantısı illa olmak zorunda değil neden bu kadar takılıyorsunuz? Bende şükretmeniz lazım olmadığı için bende hiç olmadı elhamdulillah iyi ki olmamış diyorum çevremde ki midesi bulanıp sabah akşam yemek giyemeyen mutfağına giremeyen insanlar var daha ne yani dua edin ki olmasın😅
ceycey_1992 Hbbmmmr 5 haftalikken basladi suan 9 haftalığım hala devam bence olmasn sabah akşam bulantım var insanı mahvedio:(
Ohorza Havvanurerolll peki bebeğinizin cinsiyeti bellimi bazen bunuda cinsiyete bağlıyolarda merak ettim
Hbbmmmr Havvanurerolll ben olsun demedim ki genel bilgi sorgulamasi icin yazdim suan yok zaten olmamasi tercihim ama 1 kaybim var ondada yoktu bulanti insan ister istemez soruyor
BuluttSecil Havvanurerolll dünden beri mide bulantım yok neden yok postlarından yıldım Allah akıl ihsan eylesin. Hastanelerde kollarını deldirip serum yemek istiyorlar sanırım
Kbra_80 Mide bulantısı ve kusma olmaması çok güzel bişey bence niye bunu bu kadar kafaya takıyorsunuz ki. Ben 6 haftada başladım kusmaya suan 14 hafta oldu hala kusmaya devam ediyorum. Bulantı ve kusmanız yoksa şükredin bence çünkü kolay bişey degil
Hbbmmmr Kbra_80 kafaya takmiyorum doktorum baslarsa haber ver dedi genel bilgi sordum ben zaten herseye öğüren biriyim ayirt edemiyorum haamilelik ofisimizin yaninda meze imalati var kafa beyin pisiyor yani tabiki istemem ama genel bilgi amacla sordum tek istedigim sağlıkla kucaklamak yavrumu
AntisosyalKelebek Ne çok şanslısın 😣 13+3 olduk hala kusma Mide bulantısı hele bide araba ile yolculuk yapıp üzerine yemek yediysem 🤦🏼♀️
sevval55 Hbbmmmr herkeste MİDE bulantısı olacak diye bişey yok sonradanda baslayabilir gebelik belirtisi gibide baslayabilir hiç olmayadabilir
Ireml Hbbmmmr aa şükür canım ne kadarlıkken gördün acaba birde beta hcg kacti bende bugum 5 haftalık oldum ama henüz gitmedim doktora pazartesi gidicem inşallah bende görebilirim 🤭
Hbbmmmr Kizlar ben kusma meraklisi degilim :) genel bilgi sordum olsun da demiyorum benm iki yakin arkadaşımdada olmadi bilgi amacli kacinci haftada basladi anlamadin da :)
duygusm Hbbmmmr Bende 5-6 hafta civarında inşallah bulantım olmaz derken aniden başladı, şu an 13+3 hala devam ediyor. İlla olacak diye bir şey de yok, hiç bulantı yaşamayan şanslılar var 😊
Hbbmmmr BuluttSecil ne kadar kabasiniz ya sikayet mi benim postum ayrica bi ust yaziyi oku ben olsun mu dedim valla sana aciklama yapamicam insan gibi soru sordum cevaba bak