Happy12 iki haftadır benimkide hareketleri azdı doktor 2 saatte bir hareket etmesi lazım etmezse sen rahatsız et hareket edene kdr dedi bbde ne yaparsam yapaym etmiyo arada bi ediyo hreket dedim bugün kontrol de de hareket etmedi yarım saat dürttü vurdu oynattı sağa sola döndüm öksürdüm ettim oynamadı oynatamadı pes etti 😊 çarşambaya gün aldım sonuç olarak bnde aslında cumaydı ama çarşambaya çektik gününü bakalım hayrlısıyla sağlıkla gelsin inşallah😊