Merhaba kızlar öncelikle Çatı muanesinden suni sancıdan normal Doğumdan korkmayın 💪🏻 Perşembe günü kanamalarım olduğu için doktora gelmiştim doktorum yatış verdi hafif suni sancı ile açılmanı sağlar normal yaparız dedi açılmam 3 cmdi neyse öğlen 3 den sonra suni verdiler öğlen 5 e kadar doğuramayacağım için kendi doktorum gece Yok ve ben kendi doktorumu istediğim için suni sancıyı yavaş açtılar ve ben 12 saat suni sancı yedim ama sıfır sancı hiç bir etki yaratmadı bende .sabaha karşı 5 de vajinadan suni sancı gibi birşey yerleştirdiler ve 7.30 gibi biraz şiddetli sancılarım oluşmaya başladı açılmam 7 cm olmuştu 8 de tekrar muane ettiler 8 cm oldu 8.30 da artık iyice sancılarım artmıştı nst ye bağlandım 9 da tekrar muane ettiler açılmam 9 cm olmuştu direk doğumhaneye götürdüler beni ve 3 ıkınmada 9:15 de minik kuzum kollarımdaydı ıkınırken zorlanıyorsunuz ama saniyelik bir ıkınma oluyor doktoru güzel dinlerseniz kolay Doğum olur Allah’ın izni ile 😍😍