Nimesay39 BirVeraAnnesi35 ocak ayında zam gelmiş hastaneye hem muayene hem doğum ücretine 🙄 çoğu sey değişmiş gibi
BirVeraAnnesi35 Nimesay39 evet canm dün doğum sonrası kontrolüm vardı bülent beyde 125 olmuş muayene indim doğumu sordum 3900 dedi eğer ayrım olmuş olsaydı belirtirdi mutlaka
BirVeraAnnesi35 Nimesay39 evet evet gittiğinizde sorun mutlaka kendiniz bende doğum yapana kadar neler duydum ama doğru olmadı hiçbiri😊