Senaykerem2019 10aralık2018 de orada doğum yaptım, ve tüm hamileliğimde de orada Dr Dilek Alihanoğlu’nun takibindeydim. Çok çok memnun kaldım. İlgi alaka sadece doktorlar değil tüm personelleriyle muhteşem. Temizliğine sual olmaz zaten tertemiz bir hastane. Anestezi mükemmel spinal sezaryen oldum ne bir bel ağrısı kaldı ne bir yan etki. Bir daha hamile kalırsam yine oraya giderim. Etrafımdaki herkese de tavsiye ediyorum. Daha bir hafta önce görümcem orada normal doğurdu o da çok memnun kaldı.