Aygulmurat evet kabalığa gerek yok, ne yazık ki günde bir paket içenler var hamileyken ... aslında bu sigara mevzusu tartışmalı, günde bir kaç taneye bir şey olmaz diyen doktorlar olduğu gibi bir tane bile çok zararlı diyenler de var. Bana göre bi tane bile olsa gidiyordur ki her gün bi tane tüm gebelik boyunca 250 tane falan sigara eder. Düşünsene bebicik 10 paket falan sigara içmiş oluyor büyürken gene de üzücü. İnşallah bırakırsın canım öptüm💋