Nergismert Dmll son 4 gün ama kızım gelmek istemiyor galiba 😍😃 bizde çok heyecanlı endişeli bekleyişler içerisindeyiz😊😊
Mervemehr Dmll benim programa göre bugün 10 gün vardı ama bugün doğum yaptım. İyi ki yapmışım son zamanlar iyice sabırsızlanıyordum, zorlanıyordum. Darısı size inşallah ☺️
zehradem Kızlar bir şey sormak istiyorum tahmini doğum zamanı son adete göre mi hesaplanıyor ultrason tarihine göre mi
zehradem Dmll Ben son adete göre 37+2'yim ultrasona göre de 36+2 hangisine göre hesaplayacağım kafam karıştı 🤔
Yegino Dmll koca bir göbeğim olmasa hiç hamile gibi bile değilim 😂 ne ağrı ne sancı ne bi ağırlık hissi artık sıkıldım 😥
Ayzaninannesi Dmll ah ah bir gelseler artık cevremde herkes tek tek doğurdu en sona ben kaldım 🤣🤣 son 25 bakalım gününü doldurursa 🙏🤰
Dmll Ayzaninannesi 38 den önce gelmesinlerde ondan sonrada çok bekletmesinler 😃😂 Benimde aynı bi tek ben kalmışım gibi hissediyorum
Mr1517 Dmll Sanki bu zamana kadar beklememişim gibi 😂 son zamanlar cidden beklemek zormuş ilk gebeliğim birde 🙏🏻🤰🏻 Bugün yarın doğururumlarla geçiyor zaman cidden gelse artık 🐣🤦🏻♀️
Dmll Mr1517 hiç bir bekleyişe benzemiyor gerçekden artık son zamanlar keyifini çıkarmak lazım aslında 😃 hayatımız değişecek çok kısa zaman sonra 😃
Dmll Mr1517 hiç bir bekleyişe benzemiyor gerçekden artık son zamanlar keyifini çıkarmak lazım aslında 😃 hayatımız değişecek çok kısa zaman sonra 😃