SMYRKNT korkulacak birşey yok :) öyle olsaydi Annelerimiz ve bizler normal doğumu istemezdik... 3 tane normal doğum yaptim 41,40,41 haftalarda... hepsini öğrendiğim an normal olsun diye dua ettim :) sanci cekmezi zorluyor insani gerisi kolay 👍👍 sadece kendinize güvenin başka birşey demiyorum