SMYRKNT öyle an geliyor ki her şeyden korkuyorum. Özellikle akşam olunca ben nasıl doğuracam diyorum. Bazen de kendimi öyle güçlü hissediyorum ki bu zamana kadar onca insan nasıl doğurdu sende yaparsın diye gaza geliyorum. Dün çatı muayenesi oldum. Öyle şeyler okudum ki muayeneden çıkınca ağladım. Canım hiç acımadı ne olduğunu anlamadan bitti zaten ama maşallah insanlar o kadar felaket tellalı ki boştan yere bir sürü insanı korkutuyorlar. Doğum hakkında da Eminim çok acılı oluyordur ama Rabbim bi kolaylığını sunmuştur yoksa o kadar insan üçer beşer kez nasıl soğuracak diyorum. Oyyy postun sayesinde içimi döktüm valla