Seftali68 merhaba tatlım bnde kullandım o iğneyi bir at boyunca ve yanında dil altı sprey de kullandım.için rahat olsun doktorun verdiyse gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.neticedde hersey bebeğimiz için.bu arada bnm düşük cıkmadı nerdeyse tükenmişti😂😂