Emose hücre sayısı ile ilgili diye biliyorum 3. Gün embriyosu 8 hücreli oluuor 5. Gün blastokist diyorlar artık başka bir oluşum oluyor hücre sayısı sayılamayacak kadar çok oluyor. 3. Gün embriyosu rahimde tamamlıyor süreci, 5. Gün embriyosu 5’e kadar labrotuvarda gelişimini sağlıyor. Doktorların dediğine göre labrotuvar ortamında 5 gün ilerleyebilen embriyo sağlıklı ve dayanıklılığını kanıtlamış embriyo oluyor. Ama eğer az embriyonuz varsa ve 3. Günde sağlıklıysa ana rahmine koyuyorlar çünkü embriyonun gelişimi için en iyi yer rahim . Benim eşimin spermlerinde sıkıntı vardı 1 sağlıklı embriyom vardı o yüzden 3. Gün koyuldu .