ttugg Merhaba arkadaşlar. Tüp bebek 5.gün embriyosu transferi oldum. Bugün 7.günüm idrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Karnımda bir titreşim var sebebi nedir bilen varsa bilgi verirse sevinirim. Kötü birşey değildir inşallah 😐
Trabzon ttugg transfer den 1 hafta sonra sabredemeyip kan tahlili verenlerdenim 🙈 İnşallah güzel sonuçlar alırsin canım . Kan vermen daha sağlıklı olacaktır idrar testine bakma sen
ttugg Meleginannesi55 kan testini pazar günü yaptırcam 😊 inşallah güzel sonuç alırım. Karnın titremesiyle ilgili bilginiz var mı ?
ttugg Trabzon inşallah canım hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🙏 beta hcg değeriniz kaç çıktı? Ayrıca karnın titremesiyle ilgili bilginiz var mı ?
Harvicell ttugg ya benimde bugün oldu titreme gibi mi bilmiyoeumda danki içi su dolu da birisi vurunca dalgalanıyor gibi birde zonklama oluyor sürekli bende test yapmadım daha sabırsızlanıyorum 🙈 3. Gün embriyosu bugün 10.gün
ttugg Harvicell aa benimde 5.gün embriyosu 7.günüm 💙 bazen bende de zonklama gibi birşey oluyor 2 gündür karnım titriyor sanki kalp atıyor 😍 Idrar testi yaptınız mı sizde
Emose Harvicell 3 gun embriyo yada 5gun embrio aradaki fark nedir.yani ikiside ayni bulusturuluo biri 3gun digeri 5gunmu disaruda kaliyor
Harvicell ttugg yok test yapmadım erken gebelik testi aldım bugün cesaret edemedim yapmaya yarın sabah yapacağım inşallah .kan testimde pazartesi 🙈 bir yanım hamilesin diyor , bir yanım umutlanma diyor eşimede söyleyemiyorum ama çok çok heyecanlıyım 😃
ttugg Harvicell inşallah güzel sonuçlar alırız 😊 bende de bir heyecan var hayırlısı pazar günü öğreneceğim 💙
ecemm222 Merhabalar Hayırlısı olur inşallah hakkınız da bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım bol bol dinlenin kızlar moralinizi yüksek tuttun rahimde değişmeler olduğu için o şekilde hissedebilirsiniz benimde 3.günlük emriyo idi şuan 10.haftalık olduk çok şükür duanizi eksik etmeyin ilaçlarınızı da tabiki de.🤲🤲👼💜💜
ecemm222 Harvicell Inşallah Allah gönlünüze göre versin bol bol meryem suresi okuyun kan vereceginiz zaman ayetel kursi ben dualarla hep ferahlattim yüreğimi Allah elbet duyuyor sesimizi 🤲🤲
Nilay64 Erken gebelik testi aldıysanız sonuç doğrudur gibi, benim de 3. gün transferi 9. Günde dayanamayıp bende yaptım ikinci çizgi silikti sonrasında zamanında kan testi yaptırdığımda hamileydim :)
ecemm222 ttugg Bol bol oku canım dualarla yüreğini ferahlat inşallah güzel haberlerinizi alıcaz moralini daima yüksek tutacak şeylerle ilgilen:)