baharclk Nermintk haberlerde bile cikti turkiyede en cok koyulan isimlerin basinda defne, koymayn bence ada daha guzel
Fkg Benimde çevremde o kadar çok Ada varki bıktım duymaktan 😳 Ve ikiz kızım olacak inşallah ama hala isimlerimiz yok ☺
Duru Nermintk defne kulaga daha hos geliyor.ada isminin benim bilmedigim baska bir derin anlami var midir siz arastirdiniz mi
Nermintk Duru ada bildigimiz anlam aslinda, etrafi denizlerle cevreli ama ayni zamanda da karaya baglari guclu.. uzerinde yasam olabiliryor.. anlami defneye gore daha derin sanki.. defne, agac ismi ama ikiside guzel gercekten
Svcnn Nermintk suanda dogumhanede yatyrm bugun anszn nişanm geldi 33+1 haftalgm daha hastneye geldm 3 cm aciklik sancilarm.sk sk hemen tedaviye aldilar dogumu gecktrmeye calisiyrlar cantamz bile hazr degil ismini dusunrken daha anszn simdi dogumhanede sanci cekyrm
Duru Svcnn bebeginiz kilosu nasildi haftasiyla uyumlu mu acaba kilosu iyiyse cigerleri gelistiyse cok sıkıntı yasamazsiniz ins
Rabia88 Nermintk defne ismini çok beğenmiştim ama maalesef herkes koyuyor bu dönemde doğan kız bebekleri aynı sınıfta birsuru Defne olacak bence Ada ismi güzel geliyor kulağa ama bende sahiplenme eki takıntısı var AdaM dediğimde anlam değişiyor diye tercih etmedim
Svcnn Duru enson 8 gun once filn kilosu 2100 gramdi simdi 33+1 oldk iste smdi tam kc bilmiym insalh kilosu iydr kndni kurtarr