Emelimsi Bence Ada🙂 Defne hem aşırı yaygın hem derin bi anlamı da yok Adaya tercih etmek için 🙂 gönlünüzde ada varsa defne tercih etmenizi gerektirecek bişi yok derim
Burcum Nermintk kızım olsaydı ada koyacaktık ama oğlum oluyor😊 ada sıcacık bir isim, ada isimli kızların da ayrı bir havası oluyor. Defne soğuk geliyor bana 🙈 Bence en az söyleneni seçin demek ki daha az konuluyor.
EdaMinaKele Nermintk bizde eşimle kızımızın adına defne olarak karar verdik ama ada da güsel aklıma gelmemişti 🙊
KymetKaplan Nermintk gönlündeki koy sen ya da ikisini bir koy büyüyünce hangisini severse onu kullanır