Humi Gnl0606 hyr iki tane daha bulgu vardi kalbi durur demislerdi benimki seninkinden farkliydi bir ay sonra kalbi durdu. Down sendromluydu
Gnl0606 Evet ben zaten 30. Haftama geldim amniyosentez istediler ama yaptırmadım şimdiye kadar da içim hep ferahtı benimde kanda verdiğim değerde bir değer fazla çıktı ense kalınlığı da tam 3 çıktı.. doktor aldırmayı düşünmüyorsan hiç kafanı bulandırma dedi bende öyle yaptım.. dün birden bu postu okuyunca acaba dedim.. gerçi artık benim için yapacak birşey yok ben öyle olsa bile yavruma bakmayı göze aldım her şekilde.. Allah hayırlısını versin yine de biz bizim için ne hayırlı bilemiyoruz maalesef defalarca yaşadım.. istemediğim olayların olmasında sonradan hep iyiki olmş dedim bakalm bu hamilelik işi nasıl sonuçlanacak 🤲
sari_papatyam Gnl0606 benimde 3,13 dediler 12. haftada şimdi 14. deyim zor bir süreç inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza🙏🙏🙏
nilly nilly FVK Ben bugün yaptırdım 1.9 ölçtü doktor. Bi kaç defa ölçtü hatta. Hemşireye 1.9 dedi hemşire duymadığını söyledi doktor 1.9 ama sen 2 yaz dedi. Çok anlam veremedim bi numara büyük söyleyim seneye de olsun mu dedi nedir 😂 Ama doktor herşey normal dedi.
Gnl0606 Cannm benimde ölçümüm de sıkı tı çıkmamıştı kan tahlilinde risk altındasın dediler.. hayırlısı olsn bakalım🙂
Beyzanurlina FVK sacmalık ne sınırı yaaaaa gayet normal çıkmış doktorlara bıle guven olmaz artık bunu doktor söledıyse gtme bıdaha ona ilerde kim bilir neler sölerrrr ayy sınırlerımı bozduuuu resmen bızım 1.6 dı