FVK canım 3mm altı düşük risk kabul ediliyor neden öyle birşey demiş doktorun anlayamadim. Bence skma canını onun icin. Ben 11+6 da yaptırdım 0.9 çıkmıştı. Kan sonucumda geldi bir kaç gün önce düşük risk çıktı çok rahatladım. Sende sonuçlar gelince daha bir rahatlarsın korkma