isyo ya hic bilmiyorum ki benim durumlar daha karışık vajinismus hastasıydım sezeryan mı olsam acaba dedim doktoruma sen kendine güven kolay doğuracaksın ben yardımcı olucam dedi sağolsun destek veriyo. O yuzden suni istemem sanırım travma kalır falan. Sen kendine güveniyorsan alabilirsin ben güvenemiyorum şahsen.:)