nurcel aynen canım hastaneye git. Maddi durumun iyiyse madem özel hastaneye git. Dünyanın bin türlü hali var. Diyelim 9 ay süper geçti doğum harika ve kolay oldu bebek sağlıklı tamam eyvallah. Ama en ufak bi terslikte ne olacak. Benim görümcem sezaryen olurken bi ilaca alerjisi ortaya çıkmıştı ve komaya girdi çıktı. Hastane ortamında hemen müdahale ediyolar. Allah korusun ama sen işini kış tut yaz çıkarsa bahtına.