cimennbayann havhaz34 ben süt içiyorum canım iyi geliyor o hastanede hemşire söylemişti veya elma yiyorum aç karnına tokta olur o an tokken ağrıdıysa miden soda da öneririm gaviscon yazdı doktor kullandım ama hiç bir işe yaramadı bende