Temmuzz havhaz34 bana elma ve muz cok iyi geliyor. Birde gün içinde çok karbonhidrat ağırlıklı beslenince akşam daha fazla ekşime meydana geliyor.
cimennbayann havhaz34 ben süt içiyorum canım iyi geliyor o hastanede hemşire söylemişti veya elma yiyorum aç karnına tokta olur o an tokken ağrıdıysa miden soda da öneririm gaviscon yazdı doktor kullandım ama hiç bir işe yaramadı bende
havhaz34 Seymahamis cnm süt içince daha çok oluyor bende ama muz denemedim .bide neyden dolayı oluyor bu
Mystery89 havhaz34 merhaba, gebelikte mide kasları gevşiyor oyüzden yemekler yemek borusundan yukarı çıkıyor bende başlarda çok yaşamıştım doktorum gaviscon verdi mucize gibi geldi sakız, soda ve gaviscon ile geçirdim ben o dönemleri
Seymahamis havhaz34 bu bebeğin mideye yaptığı baskıyla oluyor cnm hamilelerin mide kapakçığı açık olur ve sen acıktığında olsun çok yağlı ekşi baharatlı yedipin zaman olsun ve bebeğin baskısıyla olsun bu sebeplerle yanar boğazına kadar geliyor mu şuan bilmiyorum ama ilerde orana kadar gelebilir benim öyle olmuştu yani 😁
havhaz34 Mystery89 öyle bid yatamıyorum ya doktora gittiğimde söylerim bana da yazar kullanirim geçer inşallah
Mystery89 havhaz34 ya ben gebeliğimin ilk haftalarında yaşadım o ekşimeyi o dönemdede saç daha olmadığı için bence onunla bi ilgisi yok
Sevdam Biz hamileliğin başından beri yaşıyoruz o yüzden bana en iyi gelen şey nohut oldu bildiğimiz kuru nohut şeker gibi ağzımda tutuyorum yumuşadıktan sonra çiğniyorum ve çok iyi geliyor. Bana da kayinvalidem söyledi eskiler biseyler biliyorlar gerçekten. 😁
havhaz34 Seymahamis benim de öyle oluyor cnm o yüzden yastığımi yüksek tutup yatıyorum o şekil de rahat yatamıyorum 🤔
Seymahamis havhaz34 bende dik yapıyom yayastığım ama bu sefer de öksürüyom boğaz düşüyo mu çıkıyo mu noluyosa artık 😁