belinay13 Tucenur cok uzuldum Rabbim in vardir bildigi insallah guzel haberleri bu ay alirsiniz sagliklada kucaginiza alirsiniz umarim 🙏🙏
Turkan123 belinay13 bende hissetmedim hiç hatta küçücük bir göbeğim vardı daha adetim geçmeden önce gelen giden hamile misin der dururdu ve o ay nedensizce sigaradan tiksindim bende anlamamıştım o an
ylzzz Tucenur mide bulantısı için erken ama ☺️ Ben hatta kasık fıtığı oldum diye doktordan randevu almıştım 😂 tek taraflı aşırı ağrım vardı
Senemunlu belinay13 adet gunu agrim oldu hatta hafif kan geldi , hatta bir kac hafta o agrilar devam etti gebe olsamda
Deniz8731 Tucenur Bu belirtiler bu kadar erken görülür mü kii?? Hani 7-8. Haftalarda basliyo diye biliyorum. Test yapsana canım 😊
belinay13 Deniz8731 uygulamalara cok guvenilmiyor ama 16 eylul gosteriyordu yumurtlamami ben gun asiri yapmaya calistim afedersiniz bakalim hayirlisi artik
Tucenur Deniz8731 evet o nedenden beklememde fayda var ☺️ Suan test yapsam negatif cıkar eminim kanda bile belki cıkmaz ayın 2 snde adet tarihim ay bekliyorm bişe kalmadı ☺️
Deniz8731 Benimde adetime daha 11 gün var. Ama göğüslerimde şişlik hissediyorum bu ara. Bu da belirti olabilir mi acaba 😄
belinay13 Cagla22 insallah benimde oyledirr cok istiyorumm kizim 6 yasina dogru gidio cunku hayirlisi 😔