SuPerisiXX Aykam123 iki eczaneden aldim. Birinden uc, birinden iki tane. Farkli markalar. Bunlardan biri gecersiz cikti, digerleri tamamen negatif. Kesinlikle cikardi değil mi?
Aykam123 SuPerisiXX tabiiki çıkardı, adetime 5gün kala falan, benimki çıkmıştı. Hem de sen bu 8hatfa arası adet görmüşsün bi kere değil mi? Ufacık kanama bile düşük tapmaya neden oluyo. Sen bildiyin adet kanaması gibi geçirmişsin. Korkma canım.
CansuDRY SuPerisiXX Evet 8 hafta da uzun canım. Adet de olmuşsun zaten. Testler de negatif. Korkmanı gerektirecek hiçbir şey yok.
SuPerisiXX shsn e-Devlet uyeligim yok maalesef, gerek duymamistim hic. Aksam bir bakayım ona. Hic duymamistim bahsettiginiz ayari, hesap acabilirsem mutlaka bakacagim.
shsn SuPerisiXX ben kullanıyorum. sonuçlarımı başka muayene olduğum doktorun göremediğini fark ettiğimde öğrenmiştim. e devlet için ptt den şifre alman gerekiyor bilgine
shsn SuPerisiXX senin için e nabızımdan çektiğim ayarı paylaşıyorum umarım yardımcı olur. https://eksiup.com/p/xn182177feoq
SuPerisiXX Aykam123 adet degil de cekilme ya da yerlesme kanamasidir belki diye korktum, hapi biraktiktan 3 gun kadar sonra oldu. Bazilarinin o kanamalari da agir gecebiliyormus diye okudum, o yüzden gerginim. :(
SuPerisiXX shsn bugun isim bittiginde PTT kapanmis oluyor coktan ama yarin kesinlikle alacagim sifre. Cok sağ olun.
Aykam123 SuPerisiXX bizi haberdar et. Amma hemile değilsin. Şimdilik 4 haftan daha var. 2hafta sonra bir daha test yaparsın, eğer hala adet görmezsen
Ebrukrtkn SuPerisiXX yukarıda arkadaşların bahsettiği gibi E-nabız sisteminden ayarları değiştirin. Birinin sizin sonuçlarınızı görmesi için takip etmesi gerekiyor zaten. Benim 2 ay bile adet olmadığım dönemler olmuştu gebelikten önce. Gecikme için prolaktin hormonumun biraz yükselmesi yeterli oluyordu. Stres yaptıkça adet olamıyorsunuz muhtemelen.
Ekimmeselesi @SuPerisiXX adet sökücü ilaç kullan ? Özel bir hastaneye gidip kan testi yaptır en fazla 40-50 tl eğer hamile değilsen adet sökücü kullan
SuPerisiXX Bvbkcans e-Devlet sifremi alir almaz onu yapacagim, tesekkurler. Tiroitlerime de baktirmam gerekiyor ve o kisi bakacak sonuclarima, ona bakarken kesinlikle hozune carpacaktir. O yuzden mutlaka gorecek yani kotu bir sey varsa.
Ekimmeselesi @SuPerisiXX randevu almıyorsun vezneye gidip gebelik testi yaptıracağım diyorsun yaptırıyorsun sonrasında sonuç 1 saat içinde çıkıyor. Laboratuvar da ki hemşire sana sonucu söylüyor. Eğer Dr. Muayene olmak istersen griş yapılıyor istemezsen yapılmıyor sonucu alıp hastaneden çıkıyorsun.
Umutherdaimvar SuPerisiXX muhtemelen bunu takıntı yaptığınız için olamıyorsunuz. Ama idrar testi şüpheli ilişkiden üç hafta sonra olsa testte çıkar. Kafanız rahat olsun bence yok. Ultrasonu akrabanız göremez. Bir kadın doğuma gidip adet olamıyorum dediğinizde ultrason muayanesi yaparki ki 8haftalık ilişkiden sonra ultrasondada görünür gebelik var ise.