Demirleblebi Hanimefendi, gecikme olacagini biliyordum da 3-4 haftalik bir gecikme beklemiyordum. Ikincisi, bu sitede okudugum bazi hanimlar idrarda negatif, kanda pozitif ciktigini belirtmisler ama tam hafta belirtmedikleri icin sadece bana korku oldu bu.
Ucuncusu, ayni binaya gitmiyorum zaten. Butun hastaneler baglantili, benim orada cikacak sonucumu başka bir yerde calisiyor olsa da gorecek yani. Ultrason fikri icin tesekkurler.