Suhus000 bak canım sana en büyük ders ben olayım nisanliligim evliliğim herseyim problemdi eşimin ailesi tarafından başka sehirdeyiz ailelerden uzak , kimim kimsem yok. Benim babam vefat ettiğinde benim bebeğim 15 haftalikti ve şimdi 20 haftadayiz , baba ya can herşey kolun kanadın , ben cenazede yapılan problemler yüzünden bosaniyordum ama emin ol bebeğimin rahime düştüğünü öğrendiğim günden beri yasamadigim kötü olay kalmadı, sabrettim eşimi ailesini herkesi herşeyi bosverip babama bile üzülemedim, kaynanam bana aldir madem bosaniyorsun dedi , ben o kadar o cümleyi ne sarfedecekkadar vicdansız olmadım olamam emin ol seninde problemlerin iki günlük değil, sen ne kadar farkında olmasanda içinde can var can bir kalp bir şükür sebebi, bence sorunun kendinle ben anne olabilir miyim diye . Hem arkadaşların dediğine göre daha önce düşük yapmışsın bir kez daha kaybetmek istemiyorsan hayatına devam et ve zamana bırakıp anneliği benimse.o bebek boşansan bile sana yük olacakmış gibi hissetme kendini topla ister söylediklerimi kulak ardı et ister okuma bile ama sen bir cana kiyacak kadar kendini birakma...