Bir bebeğe sahip olabilmek için insanlar neler çekiyor. Çekmediğin için bilmezsin. İki günde bu duruma gelmişsiniz. Ya iki gün sonra da barışırsanız? olan bebeğe mi olacak? Hadi barışmadınız. Minicik bir bebek için hayatın tüm zorluklarına tek başına da olsa göğüs geremez misin? Eğer buna cesaretin yoksa bir daha anne olmayı deneme lütfen.