Diloshtc BetlHakanGngr bayağ düzene girmiş hiç korkma canım . Peki bu ara tokluk düzene girdi açlık 95 100 çıkıyor o tehlikeli mi canım
Diloshtc Tamam o zaman canım. Çünkü diyetten önce 70 80 falandı. Şimdi oldu 90 100. Dedim acaba bir anda şeker 160 olup 1 saate 100 lere düşüyor ondan mı diye korktum