Diloshtc Şeker yüklemesinde ilk saat 180 ikinci saat 170 çıktı. Diyetisyen diyet verdi ama bazen en ufak bir şeyler kaçırınca hemencik 140 ın üstüne çıkıyor 160 oluyor ama 2. Saat hemen 100 lerde oluyor. Bu bebeğe zarar verir mi? İnsülin tedavisine başlamalı mıyım?
mom44 Diloshtc ya benmde şeker çıktı yüklemede ama evde ölçümlerşm hep düşük diyetede uymadım tatlı dahi yedim bolca anlamadım bu durumdan
Hsrt42 Diloshtc Benimde ilk 183 çıktı şimdi insülin iğne kullanıyorum bide sekerimi kendim ölcüyorum igneyı kullandıktan sonra 70 80 60 falan çıkıyor duzeliyor igce dıkkt et şeker çocuğun suyunu fazlalaştırıyormus benim bebegin suyu fazla insülin kullanıyorum ins duzelecek saki günü beli olacak
YcelMlayimYldrm Diloshtc bnde bugün yaptırdım 50 gram glikozu içtim 1 saat sonra 186 cikti. Daha doktorum degerlendirmedi sonuçları ama çok yüksek galiba bnm de mininsilun kullanmam gerekiyor 😥
BetlHakanGngr Ben şeker yüzünden oğlumu yedi aylıkken karnımda ôldù kaybettim daha sonra ikiz bir kız bir oğlan düşürdüm ve yüksek dozda şeker hastası olduğumu öğrendim bunu niye yazdım hemen kontrol altına alın şeker öyle Hafif bir şey değil 😔😔😔😔
Diloshtc BetlHakanGngr yaa şeker yüklemesinde çıkmadı mı? Ne kadardı şekerin hiç bilmiyor muydun canım? 😐 Gidecem haftaya bakalım başlayalım derse başlayacam.
BetlHakanGngr Diloshtc kesinlikle başla derim ben ve şuan yine hamileyim beş haftalık ama çok korkuyorum yine bir şey olacak diye insülin kullanıyorum
Diloshtc BetlHakanGngr aa gerçekten bayağ yüksekmiş şimdi çok iyi olmuş. İnsülin yapınca diyet çok dikkat etmek gerekiyor mu canım. Mesela 11 lokma ekmeğe azcık çikolata süreyim 160 oluyor. Mercimek çorbası içeyim içinde patates var diye yükseliyor.
Diloshtc BetlHakanGngr bayağ düzene girmiş hiç korkma canım . Peki bu ara tokluk düzene girdi açlık 95 100 çıkıyor o tehlikeli mi canım
Diloshtc Hsrt42 benim her şey normal gidiyor dedi doktor ama işte en ufak diyete bir şey kaçrayım 160 170 oluyor hemen düşüyor bakalım endokrin ne diyecek haftaya gidecem
Efe39 Benim açlık 91 1 saatte 178 çıktı (50gr yükleme yapıldı) şimdi dikkat ediyorum ölcüyorum hep açlık 78-90 arası tokken de en fazla 90-100, bende anlamdım!? aç ölcüyorum 78 örneğin 2 saat sonra 91 çıkıyo.
Sinemstf Benim doktorum sürekli dikmat et kilo alma şeker ve tansiyon olmasın diye her gittiğimde uyarıyor acaba bu şeker olayının kilo ile alakası var mı? Ben daha 21. Haftadayım 24.25. Haftalarda yapılıyormuş diye biliyorum.. bende şeker ölçme cihazıyla açlık ölçtüm 98 çıktı.. acaba bana şeker yüklemesi yapılır mı yapılırsa da 180 lere falan çıkar mı ? Pofff bilemedim yaa bayan panik ben 🙄😯😔😔
TugbaLafci Diloshtc canım biraz saçma olacak ama benim babam 8-9 senedir şeker hastası insülin kullanıyo bana tek dediği şey 150-180 le insüline başlatma çünkü babamın normal günlük hiçbişey demediği halde 360-400 çıkıyo kilolu mu hayır 1.77 boyunda 64 kilo tedbirini al yeme içmene dikkat et ama insülin için kendi kararın
Diloshtc TugbaLafci evet canım yaa zaten hemencik düşüyor ben de bazen yükseliyor diye başlamak istemiyorum. Elimden geldiğince dikkat ediyorum düşük çıkıyor. Sadece 1 kere 180 i geçti o da sahlep içmiştim.
Diloshtc TugbaLafci evet pirinç , patates, beyaz ekmek, mayalı yiyecekler çok çıkartıyor . Tam tersine limon , su, sade soda ve yürüyüş hemen düşürüyor .