Nese_anne korkunun ecele faydasi yok 😅 dua et korkucak bsy yok dedi arkadaslar bana ama ben sezeryan olacagim allahin izniyle bende normal istemedm kendimi bildigimden bebegimde iri ve cati muaymesi biraz acitir alttan bakacaklar neticede sen kalbni bozma dua et yada zorlama hic kendini sezeryan ol 👋🏼