Nese_anne Doğum yapalı 9 gün oldu. Korkum yoktu ama nasıl olcak diye hep düşünüyordum. Zor, kolay değil. Candan can çıkıyor. Güle oynaya olmuyor. Ama emin ol benim için öyle söylendiği kadar değildi. Sancılar gelip gidiyor zaten dinlememe zaman oluyordu. Sonuçta bu sancılar bitecek ve yavruna kavuşcaksın. Böyle düşün. Ben hep öyle yaptım bitti bitcek derken kucağımdaydı prensesim 😁 Şuan gerçekten o sancıları hatırlamıyorum zordu biliyorum ama tarifini anlatmak ne bileyim unuttum resmen. Beyin doğum sancısı kaydetmiyor diye okumuştum gerçekten öyleymiş 😅 Bende öyle oldu 🤷🏻♀️