Zepadali 30 +1 haftalığım doktorum net olarak birisi yok tüm doktorlara kontrole gittim Mehmet bey çok iyi çok memnun kaldım ondan, İrana hanım vardı oda çok iyiydi, Taha bey çok iyi Ayşe şeyma küçükakçadan memnun kalmadım ilgilenmedi yeterli bilgi vermedi.