Zepadali merhaba ben yıllardır bu hastane de çeşitli bölümler de tedavi gördüm.
Şuan 30 haftalık hamileyim riskli gebelik olduğum için hiç bir özel hastane kabul etmiyor.
Lakin çok iyi bir hastane temizlik konusun da olsun ebeler olsun gayet iyiler 3 4 defa doğumhane acil de yattım kimse azarlamado gayette güler yüzlüydü ebeler hastaneye sallayanlar bakmayın.