Laloba Eceveannesi ben sıcak sudan pek fayda görmedim soğuk daha iyi geldi bana bi poşete buz sarıp tam üstüne tutuyorum bi süre, gerçekten rahatlatıyor canım
Eceveannesi Elfsrkn ayıptır sorması sisiomu cnm ya bnm.ilkkez şişip kanamaya başladı çekinerek soruorum
spiker_anne Eceveannesi Bunlar sağlık sorunu hiç çekinmeyin bunları yanliş yöne çekecek olan varsa onlar utansın. Hem biz hamileyiz şuan herseyimiz normal doğal başkaları bizi idare etsin 🥰❤❤🎈🎈
Elfsrkn Eceveannesi yok canım çekinecek ne var evet aynen öyle oluyor kanama bir kez oldu ama hala şişlik devam. Bazen geçiyor bazen bir kaç gün kalıyor ):
spiker_anne Eceveannesi Benim eşimde var bir krem sürüyor hemen geçiyor ama hamilelikte kullanilir mi bilmiyorum istersen yazayim adını ama bir sor canım eczaneye veya doktora olur mu ❤❤