Eceveannesi Kızlar ara ara hemoroid olup geciodu ama dünden beri baya kötüyüm zor yuruyorum çok affedersiniz biraz büyümüş evde bugün sıcak suya oturdum başka ne önerirsiniz başına gelen varmı ilkez böyle oldu şimdiden teşekkürler 😊
Cansuay87 Eceveannesi canım incir ye bol bol çok faydalı ve eczanede sarı bi toz var dezenfekte diyemi ne geciyo sıcak suya dokuyosın içine 15 dk oturyosun yavaş yavaş götryor 2 günde bir yap
Zugal Eceveannesi bendede oldu canım daha 2 gündür sıcak suya oturma yaptım vazelin sur rahatlatıyor biraz kabız yapacak besinlerden uzak dur bol bol su iç hareketsiz kalma
Nihanmutlu Eceveannesi sicak suya oturmayi onermiyolar istersen onu bi arastir yada doktoruna sor. Bana doktorum fitil verdi suanda agrisi yok en azindan
Nihanak 39+2 yim. Gecen yil temmuzda ameliyat olmustm cok da rahatladim ama gebelikte yeniden tekrarladi. Napicam ben de bilmiyorum. Diski mi yoksa iltihap vs mi bilmiorm ama camasirim surekli lekeleniyo. Yani diski mi siziyo acaba ya da bilemedim ne oldugunu. Acisi da bi yandan sasirdim napicami. Yrn ameliyat oldugum doktora yazicam. Normal dogum yapicam bi kac gune. Dogumdan ve sonrasindan cok.korkuyorum acikcasi. Ve dogum yapaym ilk firsatta yeniden ameliyat olucam mahvldum yaaa. 2 tane meme var disarida. Pilates topuyla calisicam ama oturamiorm ki calisayim. Dogal bisiler deneyip onerisi olan varsa talibim 😤
Eceveannesi Cansuay87 şimdi sağlık ocağına gittim doktoruna görün hamilesin die bakamam dedi pazartesi gideyim doktor uma
Nihanak Eceveannesi amin insallah canim hepimize kolay dogum olsun insaah ben pzrtesi yatiyorum bugun gun aldik.bakalim suniyle.normal denicez soraki surec nolur bilemiorm.
Nihanak Eceveannesi bakilmadi canim. Cati muayenesi yapmiyorum dedi benim doktorum. Dogum zamani belli oluyo o zaten. Dogum baslamamis su an aciklik olsa da benim bi isime.yaramaz dedi. Pzt sabah muhtemelen dogumhanede bakacaklardir 🤔
Eceveannesi Nihanak benim bu ikinci hamileligim cnm ins acilman vardır daha rahat olur ins kolay doğum yaparsın sağlıklı bir sekilde
Eceveannesi Zugal Öyle yapiorum cnm yaa biraz rahatladı ama şişlik duruo ins geçer hamilelikle zor oluo😭