znrbl Eminehmc bol bol yürüyüş yapın inşallah suniye gerek kalmaz. Bana verdikleri suni en yüksekti 3 saatte Doğum taptım ama suni çok zordu açıkcası. Bu yüzen ben de bu sefer inşallah kendi sancım olsun diye egzersizler yapıyorum.
Eminehmc znrbl Evet ama maalesef fazla yürüyüş yapamıyorum 3 yaşında oğlum var eşimin de iş saatleri uymuyor anca merdiven inip çıkıyorum squat yapıyorum sıcak duş alıyorum sürekli hurma yiyorum ama bi gelişme yok hakkımız da hayırlısı ne ise o olsun inşallah
znrbl FSCMK idrar tahlili temizse bebek aşağıya indiği için baskı yapıyordur büyük ihtimal. Diğer taraftan bebek bi yere toplanıyor gibi karnın şekli bozuluyor ve sertleşiyor o kasılma işte ama tabi önemli olan onun düzenli olması. Bir de adet gibi tabi daha şiddetli kasık bel ağrısı ve sırt ağrısı oluyormuş. Benim ilk kızımda hiç sancı olmamıştı sadece meme ucu masajı yaptığımda kasığımda hafif bi sancı oluyordu. Dr gittiğimde nst de sancı çıkmıştı ve çok şaşırmıştım muayenede 3 cm açıklık çıkmıştı şoka girmiştim. Nitekim korkuma hiç hareket etmeden bekledim ve sancım durdu açılma ilerlemedi ve suni verildi. Allahtan suni ile ilerlemişti. Ama kendi sancın daha kolay diyor herkes. İnşallah kendi sancılarımızla kolaylıkla doğururuz.
Feyza_98 znrbl 36+2'drn beri 3 cm açıklıkla geziyordum 38+6 da 4 cm olunca hastaneye yatırmak istedi ben yatmadım eve gittim ertesi gün saat 4.30 da hastaneye geldim 7 cm olmuştu
znrbl FSCMK evet bende de uzun zamandır oluyor hazırlık kasılmaları işte bunlar yakancı sancı diyorlar, gerçek doğum sancısı olsa düzenli ve şiddetli oluyor.
znrbl Eminehmc sizi çok iyi anlıyorum benimde 6 yaşında kızım var (ki sizin ki daha küçük daha zor) ve yürümek istemiyor gurbetteyim bi yere de bırakamıyorum ki akan bi hayat da var ona da ayak uydurmak zorundayız. Eşim yorgun olmazsa keyfi olursa onlar parkta oyalanırken yürüyüş yapıyorum ama her zaman mümkün olmuyor maalesef. İnşallah yaptığımız diğer şeylerin faydası olur. Ümitsizliğe kapılmayalım doğum bu bir anda her şey değişir sancılar başlar. Güzel haberlerimizi veririz birbirimize inşallah burda.
Eminehmc znrbl amiinn canım inşallah gerçekten ikinciler daha zormuş benim ilk hamileliğim çok rahat geçmişti ama bu çok fazla zorladı ilkinde de doğru düzgün yürüyüş yapmamama rağmen 38.haftada çok kolay bi şekilde normal doğdu ama bu 40 oldu hala daha tık yok halbuki bunda daha hareketliyim hem ev işi hem çocuk derken dinlenmeye vakit olmuyor ama demekki daha vakti var elbet doğacak diye avutuyorum kendimi 😄
YudummBall znrbl hayır yapmadı 39+1 ne zaman yapılması gerekiyor ki Ultrasondan bakıyor daha tam asagı inmemiş dedi kafa geliş diyor her defasında ama alttan bakmadı 40 haftadan sonrada bekletirmiki
znrbl YudummBall ben 38+5 de gittim en son Dr. a nst de sancı çıkmadığı için muayene etmedi. Sancı çıksaydı rahimde silinme var mı, açıklık var mı alttan bakacaktı. O yüzden dedim sizin sancı çıkmış muayene etmedi mi diye?