Fadime8 34 e kadar bebeğim hep tersti. Moralim çok bozuluodu benimde. Daha yeni düzeldi bebeğim. Burdan postlar açmıştım bende, bir arkadaş platesçiymiş. Bana bir hareket söyledi araştırıp baktim. Bebeğe bir zararı yok. Burdan tarif edemem ama araştır. Ben çok yaptım o hareketi belki onun faydası olmuştur diye düşünüyorum çünkü hareketi yaptıktan sonra döndü.