Fadime8 Benim ilk bebeğimde doğum kanalına girmemişti . Dedi kendi sancısıyla gelmezse büyük doğuma git Ankaradayım ben . Sezeryan olucam diye çok korktum . Israrla normal doğum istiyordum . Rabbim Elhamdülillah 41+3 de sancısız suyum geldi ardından hastanede sancım . Kendim doğurdum ama içerde gelişimi 37 haftalıktı . Şimdi aklım ikinci gebeliğimde ne zaman gelecek nasıl olacak vs . Sağlık problemi de yaşamıştım doğumdan sonra aynılarını yaşatmasın Rabbim