Yeliz-ada Seliminannesiii bence civilinkini al ikeadakiler kullanışsız ve yakından basit duruyor ben baktım banada 2 kapaklı lazım yerim dar
RabiaYusuf Seliminannesiii ayy keske Bendeki halinin fotografini yukleyebilsem buraya cok aşırı derin deil aslinda