Seliminannesiii Ben de dolap bakıyorum ve ikisi de çok güzelmiş, bana da fikir oldu. Ben pek bebeksi veya süslü mobilyaları değil de daha sade olanları sevdiğim için İkea’nın dolabını daha çok beğendim. Mobilyayı sade alıp duvar dekorasyonu yapmayı düşünüyorum. Tabii zevk meselesi 😊