Blackkcat Selam kızla,bugün ya da yarın regli günüm,2gğn önce test yaptım hayalet çizgiydi emin olamadık,bugün tekrarladım ve sonuç resimag.com/i/3cbb253513f çok korkuyorum kimyasal olmasından,daha evvel 2doğum yaptım ama ilk kez gibi aşırı heyecan yaptım☺️Martta kalbi durmuştu bebemin:(6aydır istiyorduk inş sağlıklı bir hamilelik olur🤲🏻Regli gününde yapılan testler daha mı koyu olmalı acaba erken yumurtluyorum diye düşünüyordum çünkü
ZAsk Blackkcat Benim de regl günümde bu şekilde silik idi. 2 gün sonra kan verdim 4900 idi betahcg değerim. Hayırlı olsun 🙏☺️
Anneyimmmmm Blackkcat hamilesin gözün aydın rabbim sağ sağlim sıkıntısız bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍
Keremeral Blackkcat ayyy canım benim yaaaa aynı benim gibi oldun çok dua ettim çok inşallah sağlıklı büyüyecek🙏🏻🧿
NurEto Blackkcat biliyordum hissediyordum ya çok sevindimmmm inş sağlıklı sıhhatli dünyaya gelir 🙏💕💕💕💕💕
Blackkcat DiplomaliEvHanimi canım ya aynen beklemiyordum,bütün belirtilerimi çürütmeye çalıştım ama gripten kurtulamadım resmen🙈hala fenayım,Allahım sana ve herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Blackkcat NurEto canım benim😘Allahım sanada bu ay nasip edecek inşallah,biliyorsun fsh yüksekti benim demek ki çok dua ettim kabul oldu,sana ve herkese etmeye devam edicem🎈
Caglaak Blackkcat gözün aydin cnm hamilesin git kan testi yaptır iki güne bir kontrol ettir insallah bu sefer seninledir bebeğin
Tugce1803 Blackkcat Yaa😍😍hadi gözün aydın canım darısı başıma bende çok istiyorum hamile kalmayı🙏❤️Bir an önce kesinleştir bana güzel haberleri ver hayırlısıyla❤️😍😘😘