Ayse_58 3melekannesi ilk sefer karından bakıldı görülmedi 2 gün sonra tekrar karından bakıldı yine görünmeyince alttan baktı doktor gördü keseyi
3melekannesi Ayse_58 öyle bişeyin varsa dr. Git hemen progestan verir düşük tehlikesinde oluyor bu dediklerin canım
Onalhanim Ayse_58 bende haftada bir oluyor ne yazık ki progestan kullanmama rağmen elim yüreğimde geziyorum cok dikkat et
Ireml Merhaba kızlar bende 4+5 im öncesinde 3 kimyasalım var inşallah bu sefer normal bir gebeliktir sizlerden de dua istiyorum rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.insallah ❣
MissJones Ireml amin Canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Bebişlerimizi umarım bundan sonra hiç bir sorunla karşılaşmaZsın
Ayse_58 3melekannesi doktorumun bilgisi var Progestan kullanıyorum zaten ama yinede ara ara geliyor bebeğim yerleşme kanamasıda olabilir mi sizde oldumu
3melekannesi Ayse_58 bilemiyorum ki canım benim bildiğim yerleşme ilk rahime düştüğünde oluyor diye biliyorum sen yine de yorma kendini fazla ayaklarının altına yastık koy ama geçmez devam ederse dr.u ara muhakkak
3melekannesi Ayse_58 bnm bi önceki gebeliğimde oldu ama o 8. Haftadaydı iğne ve hap kullandım geçmişti
Raziye26 Ayse_58 bende de oldu doktor hap verdi. Buyuk ihtimal yerlesme kanamasidir eğer sağlıklı değil düşecek ise hap kullanmana rağmen düşer zaten demişti. Bir sorun olmadı şuan için. Problem olmaz inşallah. Benim de tsh ve şeker yuksek çıktı :(
Ayse_58 Benimde ikinci bebeğim ilk oğlumdada böyle lekeler olurdu hep ama yinede insan tedirgin oluyor doktorumda keseyi gördük sağlıklı bi gebelik dinlen yorma kendini eğer parça gibi şeyler gelmezse korkma demişti lekeler kahverengide olsa kırımızıda olsa problem olmaz zaten sağlıklı bi gebelik değilse naparsak yapalım düşer kendiğinden dedi
Aysekymnnn tugce95 3 ay önce düşük yapmıştım Sadece İlk olcak İnşallah Rabbim Nasip Ederse🤩 Şuan Çok mide bulantısı ve baş dönmem var maalesef😑 Sen naslsın canmm senin nasl gidiyo 😍 kesesini falan gördün mü 😍
Ayse_58 Ozlemcyln Pazartesi yaptırdım 1561 çıkmıştı bugün kaça yükseldi bilmiyorum ama alttan muayene ile keseyi gördük karından gözükmedi
Suraozgun Bende pazar günü öğrendim ama çok yeniymiş daha ilk beta hcg 16 idi dün kan verdim 45,50 olmuş cuma tekrar çağırdı doktorum acaba ben ne zaman görürüm ki keseyi 😌