Suradamar Benim de 8+5 bir doktorum 3 Mayıs bir doktorum da 13 mayıs diyor rabbim hayırlıa kuvağımıza almayı nasib etsin. Haftaya kontrole gideceğiz inşallah geçen gittiğimizde 6 haftalıktı kalp atışını gördük ben sesini çok ayırt edemedim heyecandan ama doktor ve eşim duymuş. ☺️ Hepinize hayırlı gebelikler 💕
pnremr Merhaba benimde son regl 12agustos. Gecen cuma keseyi gorduk bu cuma yine gidecegim. Birsey sorucam baskı hissi yasayan var mi? yerlesmedendir diyorlar henuz doktora sormadim cuma soracagim.
Tgcozer Busraozdemir07 benimde son adet tarihim 11 Ağustos biz hem keseyi gördük hem de kalp atışını dinledik darısı da size inşallah
Busraozdemir07 Tgcozer son adet tarihimden 1 hafta sonra korunmayi birakmistik yuksel ihtimal geriden geliyor:) inşallah bize de nasip olur
Kutame_51 Ayse_58 bende inseAllah 2020 mayis annesiyim son adet tarihim 10 ağustos 6+4 dun ilk kez doktora gittim hem bebek hem keseyi gördük kalp atışınıda duyduk şükür 😊
Uzun_54 Bende mayıs annesiyim ama riskim var düşük riski rahmim kalp şeklinde olduğu için o yüzden çok korkuyorum bu sabahta kanama falan oldu 8+1 olduk şimdilik bebekte bir sorun yokmuş inşallak sağlıkla kucağımıza alırız 😔
Tugba32 Uzun_54 merhaba doktorum bana da oyle soyledi erken dogum ve sezeryan olabilirmis. Rahmim kalp seklindeymis ayni endiseler bende de var
3melekannesi Ayse_58 bende 4+5 im kese yi karındanmı gördünüz erken değilmiymiş bnde görülmez die 1 ekime randevu almıştım☺️
Ayse_58 3melekannesi ilk sefer karından bakıldı görülmedi 2 gün sonra tekrar karından bakıldı yine görünmeyince alttan baktı doktor gördü keseyi
Tuba1 Ayyy bende 5+2yim 🥳 bu cuma keseyi görmek için randevu aldım inşallah görebiliriz çok meraklanıyorum 🙈
3melekannesi Tuba1 önceki gébeliğimde 5+3 de gitmiştim dedim bundada öyle yapıyım öncesinde görülmez die düşündüm beklicem artık😊
el_ay merhaba...bende 2020annesiyim inşeAllah...8+3dü...sağlıkla kovuşuruz miniklerimize Allah kısmet edersə...ama düşük tehlikem var....😞ilaç aliyorum