Bsrozdmr1305 canim benim de 2 senedir çocugum olmuyo aynı durumu yaşıyoruz, bu sene tedaviye basladım hic bi sorun yokken benim de prolaktin 38 çıktı ama dostinexle çabucak düşüyo 2 haftada düsüse gecmisti kullanıp hamile kalan cok var.2 gün önce gittim bi ilac varmıs yumurta hızlandırma ama bu ilacla ikizde olur üçüz de dedi dr bi an sevindim😇suan farklı bi ilac kullanıyorum dostinexle beraber 🤷🏻♀️hepsi bos Rabbim nasip etcek önce bunlar bi vesile ve her zaman pozitif düşünmeliyiz herşeyi.. inşaAllah en kısa zamanda bizede evlat nasip eder Rabbim 🥰