Bsrozdmr1305 canım sakin üzülme benim en son 67ye falan çıkmıştı. dostinex iyi geliyor doktor yazıyor zaten onu kullanınca normale donuyor. ben hamile kaldım çok şükür bebeğim de doğmak üzere. darısı senin başına. doktorum bu seviyelerin çok da engel olmayacağını söyledi. stres yapma sakın bunun için stres de bu hormonu tetikliyor. çok sıkı sutyenler giyme ve süt hormonu artıran yiyeceklerden çok fazla yeme şimdilik. mesela incir çok artırıyor bildiğim kadarıyla. dediğim gibi kafana takma. tek dert bu olsun çözümü kolay 😊