Yenianne26 Öyle yapma sakın ağırlaştıkça çok zor oluyor alışveriş işi çok yoruluyorsun belin bacakların ağrıyo. Ben de çalışıyordum hep iş çıkışları gittim annemle iki kere gitmeyle bile çok yoruldum 27.haftada düşün. Şimdi 30+3 olduk yine alışveriş işi var kendi ihtiyaçlarımı almadim daha ama o kadar gözümde büyüyor ki gitmek