PembeKoala aynen öyle canım, aman herkes zaten bi felaket tellalı, aman alma, neden şimdi aldın yaaa çok erken değil mi? Emin ol buradaki erken diyenlerde almak için can atan fakat çevreden olumsuz yorum gelecek diye alamayan insanlar. Bana da çok dediler he haklısın doğru dedim ama yine de bildiğimi okudum. Aldım aldım kenara attım, kimsede görmedi ne aldığımı. Son ana bırakmak hem canımıza hem cebimize yazık. Bir anda yükleniyoruz hem vücut olarak yoruluyoruz hem maddi açıdan çöküyoruz. İki üç parça bir şey almış olsaydım ben de abartı olarak görmezdim son zamanlarımda alırdım. Ama ilk bebek olunca insan heves ediyor aldıkça alası geliyor 🙈🙈