Bdjd Ilknur_emin bir doktor kiz dedi biri erkek arada kaldim😹 detayliyi bekliyorum 🤭 in se Allah bu 5 ay boyle capuk gitdise 4 ayda oyle capuk gecer🤭
Bdjd Ilknur_emin bir doktor kiz dedi biri erkek arada kaldim😹 detayliyi bekliyorum 🤭 in se Allah bu 5 ay boyle capuk gitdise 4 ayda oyle capuk gecer🤭
Mavisss12 haticeebade ben hissediyorum canım yeni yeni özellikle geceleri yatıyorum uzanıyorum pat pat vuruyor 🤗🤭😂 bende okşuyorum eşime diyorum kızımız çok heyecanlı diyr babasını duyunca oluyo genelde 🤗🤭👧
Mavisss12 Bende 19+5im çok zorlanıyorum kızlar😐😔 bebeğim sağlıklı ama ben çalışan anneyim 7aylığa kadar çalışmayı düşünüyorum aşırı başım dönüyor olduğum yerde bile 😔 karnım ise 5 aylık değilde 8 aylık sanki bazen çok küçük bazen çok büyük. Bide adet ağrıları çekiyorum günde 3 kez falan kısa süreli. Ve kan kokusu geliyor burnuma hemen korkuyorum bakıyorum bişey yok diyorum rahatlıyorum tabi.🙄 Bi dahaki randevum kasımda. Doktorum beni ayda bir çağırıyor hala. Ekimde detaylı usg çekilcem
Derin18 Glcnlts merhaba bizde 18 olduk. Bel kasık ve alttan hafif ağrılarım oluyor korkmuştum normal o zaman🤰🏼
Glcnlts Derin18 aynen oluyor ya cok stresli ve korkulu bir surec yasiyoruz.Bugun popomu sert bir yere carptim onun icin bile 1 saat ne yapayim die düşündüm heranimiz korku ile geciyor
Minikmucizem_ Ilknur_emin tetenoz asisini yaptirdin mi. Bende yarin gidicm de ac karnina mi gidiliyo tok karnina mi ?
Minikmucizem_ Felipe yaptirdim ben sali gunu. Agrisi var birazcik kolda ama burda abartildigi gibi degil