Guldenece_2525 Minikmucizem_ 19+4 olduk bu hafta pazartesi yaptırıcam tetanoz aşısı...ve detaylı ultrason var yine pazartesi günü daha önceki ultrasonlarda cinsiyetini göremedik bakalım bu sefer görecekmiyiz hayırlısı olur inşallah
Kelebek7 Minikmucizem_ 20 haftalık olunca gel dedi bugün 20 haftalık olduk bır kaç güne yaptıracam ınşallah tetenoz aşısı
Glcnlts Ecemsbaby yok canim sadece tedbir amacli vermisti evet magnezyum ise yariyor ama ben su icemiyorum en buyuk skntim bu.
Ecemsbaby Glcnlts iyi bari sıkıntınız olmamasına sevindim 🙏su benimde midemi bulandırıyor çoğu zaman özellikle sabahları içmekte zorlanıyorum. Akşamları içmediğim kadarını içiyorum ama gece de sık sık tuvalete gitmek zorunda kalıyorum 🙈 napcaz bilmem
Guldenece_2525 Glcnlts progestan bende kullanıyorum 11. Haftamdan beri sabah akşam 200 mcg ağızdan alıyorum.
Ilknur_emin Minikmucizem_ hiç yaptırmak istemiyorum da doktorum yaptır dedi ayrıntılı ultrason var sırada
Minikmucizem_ Ilknur_emin bende cekiniyorum aslind yaptirmaktan yan etkisi olur mu diye. Ama yaptirmakta lazim steril bi ortamda dogum yapacagimizinda garantisi yok. 5 ekimde benimde ayrintili ultrasonum
Minikmucizem_ Ilknur_emin tetenoz asisini yaptirdin mi. Bende yarin gidicm de ac karnina mi gidiliyo tok karnina mi ?
Bdjd Kelebek7 19+2 vay be zaman ne kadarda hizli gecikiyor 7-8 haftalik olan zaman utaniyodum yorum yapmaya🤭😃 in se Allah subat ortasi bizde hazirliklara basladim henuz cinsiyetini bir bilsem basliycamda😹
Ilknur_emin Bdjd senin minnaktami göstermiyor cinsiyetini inşallah doğuma gün saydığımız günlerde de karşılasicaz burda
Ilknur_emin Minikmucizem_ evet canım mecbur yaptircaz ben yarın kontrole gidicem ayrıntılı ultrason gününe. De karar vericez
Bdjd Ilknur_emin bir doktor kiz dedi biri erkek arada kaldim😹 detayliyi bekliyorum 🤭 in se Allah bu 5 ay boyle capuk gitdise 4 ayda oyle capuk gecer🤭
Bdjd Ilknur_emin bir doktor kiz dedi biri erkek arada kaldim😹 detayliyi bekliyorum 🤭 in se Allah bu 5 ay boyle capuk gitdise 4 ayda oyle capuk gecer🤭
46_mngm_46 Bizde 19+5 olduk 14 Şubat görünüyor dogumum zamanında gelirse babamızın hediyesini vermiş olucaz bakalım minik kızımın canı ne zaman gelmek isterse artık