asyaa15 azı iğneler depo oluyor hafta da. 1 yapılıyor. Depo olanlar delik deşik olmamak adına daha iyi ama piyasada zor bulunuyor. Bazıları İse her gün yapılıyor. 1.5 aya yakın oldum Artık son haftalarda popom kist yapımca depolardan zor bela bulduk. Düşünğn piyasada ilaç olmayınca 13 tlnolan ilacı 15 euroya satıyor fırsatxılar