Ayashatun asyaa15 bende 12 haftamda kullanmistim sol kalcama hergun bir tane yapıldı birde vajinal progestan kullaniyordum elhamdülillah simdi biraktim ama herkesinki farklidir bilmiyorum
Trabzon asyaa15 16 haftaya kadar kullandım ben iki 50 mg birleştirilip vuruldum tüp bebek olduğu için
asyaa15 Superfreshlerim Bnde 50mg aldım içibde 5 tane var. 3 tanesini birleştirip vurdular haftaya yine öyle vurulacak
Superfreshlerim asyaa15 haftada 1 se 150 mg yapabilirler, benim ilk transferimde gün aşırıydı o negatif oldu 2. De hergün
Ayashatun asyaa15 bilmiyorum hep sol kalcama yaptilar cok aciyordu yuruyunce yatinca aciyordu ama tekrar sola vurdular ısrar ile
Superfreshlerim asyaa15 benim tüp bebekti, kullanmak zorundaydım çok şükür tutundular, faydası oldu diye düşünüyorum
asyaa15 online_mom hımm. Aynen kişiden kişiye degişiyodur. 50 tl falan ödedik biz 5 tanesine . Karsılamıyor sanırsam devlet.
online_mom asyaa15 karşılıyo canım.saglık ocagında yazdırıyordum ben onu.bı seferde 2 kutu yazıyordu bana
asyaa15 Trabzon düşğk riskimiz oldugu için. Hapınıda kullanıyorum smdi iğneye başladık inşallah bsey olmaz
Trabzon asyaa15 bende hiç risk olmadı Allah'a çok şükür ama tüp bebek yaptırdığım için mecbur kullanmak zorunda kaldım doktorum risk almak istemedi çok ağır iğne Allah yardım etsin sonu güzel olsun inşallah. İğne haptan daha etkili .
asyaa15 Trabzon inşallah ben riskim oldugu için kullanıyorum. Kanamam var içerde kesenin arkada.gidene kdr kullancaksın dedi. Bilmiyorum nasul olur
asyaa15 Ayashatun aynen benimde yanıyor bacagım sızloyor smdi. Ama yaglı demişti hemsire ovala demiişti
Ayashatun asyaa15 valla ne kadar ovalasamda benimki gecmedi iki gune anca gecti tam bir iskenceydi 😣 ama bebekelrimiz saglikli olsunda Allah'ın izniyle bublarda tatli acilar elbet
Kubraseyit00 asyaa15 2 hafta gecmedigide oluyor En son vuruldugum tam 2 hafta o tarafima yatamadm bile :( sukur ben bıraktım iğneyi darisi sizlere olsun 😘🥰